A mikrobusz bérlés remek választás kis csoportoknak!

Szponzorált tartalom

mikrobusz bérlés

Napok óta izgatottan vártunk egy fontos eseményre, mégpedig a cégükhöz látogató külföldi partnerek érkezésére. Ez a találkozó nagy lehetőséget jelentett az új üzleti kapcsolatok kialakítására, ezért a legjobb megoldásokat kerestük arra, hogy vendégeink minél kellemesebb élményben részesülhessenek, amikor idelátogatnak.

A kis csapatunk mindent megtett azért, hogy a látogatás tökéletes legyen. Az irodát virágokkal és üdvözlő táblákkal díszítettük fel, a tervezett programokról részletes leírást készítettünk.

Tekintve, hogy azt szerettük volna, ha gondtalanul, jellegzetes és egyben izgalmas programokban legyen részük, az utaztatásuk kapcsán is színvonalas megoldásokat kerestünk. Így találtunk rá az MV Travel mikrobusz bérlés sofőrrel szolgáltatására, ami lehetőséget nyújtott rá, hogy igényesen, kényelmesen és szabadon mozoghassanak saját autó nélkül is. Az innen bérelt mikrobusszal és sofőrrel érkeztek meg első körben a cég épületébe.

Tehát végre megérkeztek a vendégek, akiket izgatottan fogadtunk. Már az első benyomás is kedvező volt, hiszen a szűkös repülős utazást követően egy kényelmes kisbuszban foglalhattak helyet. Mivel kora délelőtt érkeztek, ezért egy kis személyes ismerkedés után elfurikázta a mikrobusz őket a szállodába, ahol aznap az ebédjük is biztosítva volt. Miután ráncba szedték magukat, a 9 személyes kisbusszal érkeztek meg az első programra.

A mikrobusz bérlés sofőrrel remek ötlet volt, hiszen sokkal kényelmesebb és szabadabb, mint taxival közlekedni, ami egyúttal elég személytelen is. Első állomásként egy kisvárosi városnézés volt terítéken, ahol a mikrobusz kényelemben szállította őket a helyi ikonikus látnivalókhoz. A sofőr profin navigált az utcákon, meg sem érezték azt az általában jellemző forgatagot, amire számítottunk, gördülékenyen mutathattuk be nekik a Budapest látványosságait  miközben érdekességeket osztottunk meg velük a város történelméről.

A következő nap a termálfürdőzésé volt, amelynek során a kellemes vízben beszélgettünk és relaxáltunk. A mikrobusz eközben várakozott, hogy aztán újra útra keljünk. A hét folyamán számos program volt a tervek között, köztük egy borkóstoló túra és egy esti városnézés fényekben pompázó városrészeken át.

A partnerek összességében remekül érezték magukat, mindenkinek jó élmény volt ez a pár nap. Köszönhetően a mikrobusz bérlés szolgáltatásnak az utaztatás simán ment, minden programot a menetrend szerint tudtunk tartani. Bárkinek ajánlanám, aki csak Budapestre vár csoportokat, rokonokat, barátokat, bárkit!